Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2023

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    1
    Denise 7-12-2023 - 12:11

    Hangen op tijdens telefoon gesprek, onbeleefd en maken loze beloftes

    • Geen
    • Je beloftes na komen
    Beoordeling
    3
    Ingrid 6-12-2023 - 17:05

    Het internet wordt regelmatig geknepen waardoor de snelheid een stuk minder is. Wanneer je belt, zetten ze weer het weer open. Klantenservice alleen overdag bereikbaar. Monteur pas na meerdere dagen waardoor we dagen geen internet hebben. Slechte ondersteuning daarbij en niet erg behulpzaam. Klantenservice volgt de regeltjes die waarschijnlijk van bovenaf opgesteld zijn en zijn daarin niet flexibel.

    • Bij afsluiten was het jarenlang het goedkoopste pakket. Dat verschil is nu redelijk minder geworden.
    • Meer monteurs, ruimere openingstijden klantenservice.
    Beoordeling
    1
    O Bayram 17-11-2023 - 19:56

    Worst them all. I was stuck with it for a year and it was like a torment. Loses connection a lot. I had Telfort before and never had an issue. All the issues have started with online.nl and they could not solve them. The technical service came two times blaming the infrastructure and busy times. I even loose at mid-night.

    • No connection
    Beoordeling
    1
    Coen 27-10-2023 - 13:52

    Sinds gisterochtend zit ik al zonder internet. Ik zou gisteren de 26e over gaan naar online.nl. Online.nl heeft het glasvezelabonnement bij mijn vorige aanbieder opgezegd. Schijnbaar zit er bij online.nl een storing aan de zijde van online.nl waardoor het abonnement niet geactiveerd kan worden.

    1. Servicemedewerkers drukken de lijn weg
    2. Online.nl beweert dat probleem bij de glasvezelaanbieder ligt terwijl de glasvezelaanbieder verteld dat het probleem bij online.nl ligt. Online.nl geeft later pas toe dat het inderdaad bij hun ligt
    3. Servicemedewerkers die weigeren te vertellen wat er aan de hand is 'ik moet maar gewoon even wachten'
    4. Geen enkel uitzicht op een werkende verbinding
    5. Geen enkele medewerking om in samenspraak met de vorige aanbieder tijdelijk een verbinding te realiseren
    6. Geen noodoplossingen
    7. Geen enkele vorm van compensatie voor het voortdurend aanvullen van mijn mobiele 4g abonnement omdat een internetaansluiting (storingsdienst) voor mijn werk noodzakelijk is
    8. Zelfs niet bereid om alvast het online tv account te activeren wat niks met de glasvezelaansluiting te maken heeft

    Kortom, pas op op hier klant te worden. Het intereseert men bijzonder weinig of de klant wel of geen werkend product heeft.

    • Geen
    Beoordeling
    1
    Discretie 8-8-2023 - 15:40

    Er bestaat totaal geen motivatie
    Om met deze gevoelloze infame bedrijf te beginnen, aan een stabiele relatie
    Wat je gaat ervaren is onverwachts stress en nieuwe frustraties

    Van hun amino kastje braak je kots dat alles zowat kan verzuren
    Want telkens heeft hun nieuwste softwarepakket kuren
    Per abuis aan hun teveel geld gedeponeerd
    Dan blijven ze in stilte met kilte
    Dat bij zelfs een door plots ziek geworden klant in een nooddieet pas na 8 weken wordt uitgekeerd
    Met vals aardig zijn max 3.5 weken pas uitgesmeerd
    Ze zijn echt niet te waarderen
    Want hoe het went of zal keren
    Hun klant is degene dat zal creperen

    RdW

    • Geen een
    • Ooit was het redelijk oké
    • Hedendaags mag online met hun tv producten door de plee
    • Diegene dat hun labiele software inkoopt doet subiet te ontslaan
    • Wie zal het weten wanneer het vertrouwen is naar de maan

    Reacties

    karel peer 13-12-2023 - 12:17
    je hebt geprobeerd je revieuw ye laten rijmen, maar zo begrijp ik er aboluut geen steek van.
    Beoordeling
    1
    P.J. Petrus 6-8-2023 - 13:38

    Ik lees dat ik niet de enige ben die ontevreden is over de mensen die je te spreken krijgt als je online.nl belt. Als klant die al zo een 25 jaar bij dit bedrijf maandelijks het verschuldigde geldbedrag betaald voor de geleverde diensten, verwacht je toch echt wel wat meer empathie. Ik was al klant toen de naam nog worldXS was met de email extensie WXS. Helaas werd ik gewoon afgevoerd en met zoek het maar uit mentaliteit. Voorheen ook al met technische problemen, dan was het uw probleem ligt niet bij ons dus kunnen wij u niet verder helpen. Dat doet toch wel een beetje pijn en ben je natuurlijk enorm teleurgesteld. Dit keer ging het om het abonnement bedrag. Vorig jaar juli betaalde ik maandelijks 32 euro voor alleen internet. Deze maand betaalde ik 42,50 euro. Nu weet ik dat ik een extra korting van 4 euro kreeg omdat ik ook klant was bij Canal digitaal en deze omgezet heb in alleen nog een prepaid pakket voor de vakantie als ik met de caravan weg ben. Die is er dus afgegaan maar toch een aardig verschil met vorig jaar.

    Bij het contact die ik hier over heb gehad was ik alleen nog maar meer teleurgesteld want de manier hoe er omgaan wordt met een trouwe klant, dat laat echt zeer te wensen over. Toen ik werd doorverbonden met iemand van de verkoop kwam opnieuw een teleurstelling, ik was niet interessant want ik was immers al klant. Een leuke aanbieding is alleen voor nieuwe klanten en al wilt u nu dan het glasvezel pakket, de korting en voordeeltjes is alleen voor nieuwe klanten.

    Ik heb besloten om binnenkort nieuwe klant te worden maar dan wel bij een andere provider die zeker wat meer empathie voor zijn klanten heeft want ik heb al lange tijd ervaring met deze partij.
    Weet waar je aan begint als je klant wordt bij online.nl en dan heb ik het echt niet over de internet kwaliteit, want daar heb ik geen problemen mee.

    • prima internet
    • omgang met klanten
    Beoordeling
    1
    J.V. 7-7-2023 - 10:52

    Op hun website staat 'Zit ik een tijdje zonder internet? Nee. Met onze Overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben KPN al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland OVER VIER DAGEN. Dus ze verwachten dat ik NOG VIER EXTRA DAGEN zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, ABSOLUUT VERMIJDEN!

    Beoordeling
    1
    Boaz 6-6-2023 - 10:53

    Als er 0 sterren waren had ik ze gegeven. In al mijn jaren, en alle providers die ik elke jaar hrb gehad, is online.nl de stront in de riolering. Meest onstabiele internet ooit. Val honderden keren per dag uit. Meest rotzooi wat er bestaat. Nadat ik geklaagd heb en zij mij weer een nieuwe modem hebben gestuurd, aldof t daar aan ligt. Vroegen ze mij hoe ze mij tegemoetkoming kunnen komen, ik zei ook al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet van jullie, ik zou t niet 1 sec overwegen. Thank god nog 3 weken en dan ben ik af van deze riool stront genaamd online.nl. De vlaggen kunnen bijna hangen

    • Zijn er niet
    • Riool stront
    Beoordeling
    1
    J 22-4-2023 - 07:59

    Niet aan beginnen! Zeer slecht bereik en veel storingen. Er wordt geen oplossing geboden bij de klantenservice.

    • Zijn er niet
    • Alles!
    Beoordeling
    8
    Koen 19-4-2023 - 12:58

    Tip: Bel hun klantenservice en kies 5 voor opzegafdeling. Geef aan dat je aan het overwegen bent om op te zeggen en vraag of ze een aanbod kunnen doen. Dan bieden ze een mooi korting aan.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.